That´s life



Hade jag bara pluggat, hade jag varit lika smart som den kloke manneen på bilden... Men icke sa nicke, jag är så jävla skoltrött, ångrar att jag inte valde bygg från första början, så man hade tagit studenten nu till sommar...

ÄR HUVUDET DUMT SÅ FÅR RESTEN LIDA...

Idag kan man ju inte direekt säga LIVING THE DREAM....


Hade precis Fysikprov det gick åt helvete.... Fan jag kom sist, och gick först, pinsamt...
Aja jag kommer iaf få bättre än Johan på provet :) That´s life garp!

Vad blir det för skämt idag, kanske en blondinskämt, eftersom I LÖVE BLONDIES :D <3<3<3

Seee u soon, ska till Hagman på banken nu, måste hålla sig uppdaterad udr finanskrisen  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0