sånt är livet.

Onödigt läsande.

Undra vad som är tillåtet att skriva i sin blogg.. Allt är nog tillåtet. Men det kanske finns saker man ändå inte bör säga, saker andra människor kan ta illa upp av, kanske tolka fel..(!)(?) men ändå får man ju skriva vad man vill.. jag kan ju t.ex. säga att jag tyckte hitler hade ful mustash, medans många kanske blir arga på mig då, för dem tycker den är snygg...  Så kanske borde jag inte skriva de (?)(!)  Jag tar nog tillbaka det vid närmare eftertanke.


Bra läsande.

Har varit på århundradets tråkigaste fest. Vi var till och med tvunga att skjussa hem Madde och Kajsa till sorunda, där dem skulle träffa massa killar.. sånt e livet.. Bara att bita i det sura äpplet, jag som hade räknat med att ligga ikväll.. FAN.


Ps. Niklas hade också räknat med ett ligg ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nille

Jag som också räkna med och Ligga ikväll , vad sägeru jeppe ställeru upp för laget?

2008-11-01 @ 00:48:32
Postat av: Caroline

Niklas tjatar ju alltid sönder folk när han vill ligga.. Undra om han lyckats ännu ;) höhö

2008-11-06 @ 21:04:20
Postat av: Nandorf

haha så sant som de är sagt ;)

2008-11-06 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0