aaMen tja

Bilen går bra? nej så man får ta bussen, det är fan illa asså.
Vad gör alla, e alla slitna efter ett jätte jobbigt höstlov eller vad är det frågan om..



Reinfeldt e fan viktig jag säger ju de... Så i nästa val måste ni alla rösta på vänsterparitet, jag vill ha kvar Reinfeldt på tronen.
Jag skulle vilja säga att jag och han är fett lika, - tunnhåriga
                                                                                     - vinnarskallar
                                                                                     - kommer bli kungar en dag
                                                                                     - tycker om sjuksystrar




Sophie är bäst!

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag förstod inte riktigt det där med att rösta på vänsterpartiet för att ha kvar Reinfeldt.. Men jag är på att ha kvar Reinfeldt. Jag menar om Mona Sahiln blir statsminister, flyttar jag utomlands! :D

2008-11-02 @ 03:30:26
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0