Önskelista


Godmorgon!
  Nu är det inte långt kvar till jul, så om ni vill ha några julklappar iår är det dags att skriva önskelista ;D själv har jag bara kommit på;

- Snälla barn
- Att frugan älskar mig ett år till
- Att den finansiella krisen försvinner, och akiterna går upp igen.
- Fred på jorden
- Att alla människor ska ha rätt till mat
- Alla världens vapen försvinner
- Att jag får träffa Reinfeldt
- Ha sex med Victoria eller Madelene i kunga familjen.

så vi får se vad tomten har att erbjuda, nu ska jag äta frulle för att sedan åka till körskolan, PYSSS PÅ rumpen

Kommentarer
Postat av: Mr Dennis med stort D

haha jag är lätt på i ett hörn me kunga familjen! ;)

2008-12-09 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0