Inte som planerat



Haha igår var kaos....
Det började med att vi skulle åka och baka och dricka lite glögg o.s.v. med Hannele och Mathilda. Men så blev det inte :(
Jag skulle vara hemma och kolla på idol med kära mor, och Niklas skulle ut på krogen.. Aja lugn hemma kväll.... aa till viss del, jag kollade på idol med morsan, sen fick vi reda på att det var fest på muskö, så direkt efter idol drog jag hem till Niklas för att börja grunda lite :) Sen går vi till Ida som var festens värdinna =)
   Jag och Niklas lyckades bli fullast som vanligt, vuxna människor (eller iaf Niklas) borde veta bättre! man ångrar det alltid så stenhårt dagen efter! Men stort sett blev det en lyckad kväll ändå!

Kommentarer
Postat av: Jenn

haha

2008-12-07 @ 00:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0